perjantai 8. tammikuuta 2010

LAUANTAI!!

Nyt se pelätty päivä on täällä, ja vaaalla käyty....
paino 31.4...eli noin 400g plussaa....toivottavasti ei pelkkää nestettä.
Ens lauantaina tavoite olis saada 32kg rikki. Epäilen, mutta toisaalta epäilin nytkin yhtäpaljon ja tulos oli silti plussan puolella.
Mä haluan niin onnistua tässä.

Tavoite on, että kesällä menee 40kg rikki....sitten olen luvannut itselleni ,että otan tatuoinnin kämmenselkään. Kuvankin tiedän jo. Se on kalevalasta sellainen nuija jossa on naama. Se on ainut 1800 luvulla pohjoismaista löydetty ´nuija johon on taottu kasvot. Sen löysi Paavo Ruotsalainen aikanaa. Se tatuointi on mulle jatkuva muistutus siitä, etten päästä enää ikinä itseäni luisumaan tänne helvettiin.

Mä en ole tottunut elämässäni onnistumaan juuri missään....siksi en oikein usko tähänkään, mutta yrittämistä en aijo lopettaa enää...vaihtoehtoja ei vaan ole. Olen liian väsynyt olemaan sairas.

2 kommenttia:

  1. Kiitos hei kovasti kommentistasi, toivon sulle rutosti haleja ja terveyttä, oot kärsinyt liikaa ja liian kauan. Haluan saat tavoitteesi, itsekunnioituksen ja rakkauden, oon varma että vielä onnistut.

    <3

    VastaaPoista
  2. Onnea vaikealle matkalle, oot vahva KUN sä pystyt tähän. Ihana motivaatiolahja sulla, itsekin otin juuri ensimmäisen tatuointini ;)

    VastaaPoista